50 filmat më të bukur të kohës, nga “Kohët moderne” e Chaplin tek “Million Dollar Baby”


Nga Alberto RivaroliPanorama.it



Ka shumë filma kryevepra, por askush nuk është më i madh se “Kohët moderne të Charlie Chaplin

Pak nga pak festivali i Venecias po gjallërohet, po rritet dëshira për të përjetuar artin e kinemasë, në koleksionin e tyre janë filmat më të mirë të kohës. Por kush janë kryeveprat e parezistueshme? Për të mos patur pendime, duhet të bëja një listë me 500 filma, por fatkeqësisht më duhet të bëj vetëm 50. Në vendin e parë, pa dyshimin më të vogël, vendos “Kohët moderne” të Charlie Chaplin: një kryevepër poezie, komike dhe fantazie. Edhe pse është xhiruar 76 vite më parë, ka një modernitet që të pamend. Në vend të dytë është “Full Metal Jacke, film që Stanley Kubrick ia dedikoi çmendurisë së Vietnamit (edhe luftës në përgjithësi. Podin e mbyll filmi “Million Dollar Baby”, pika më e lartë e karrierës së Clint Eastwood. Një film emocionues, që celebron dashurinë dhe miqësinë, interpretuar nga aktorë të paharrueshëm.

Ja dhe lista e plotë e 50 kryeveprave, pa të cilat jeta ime do të ishte më e varfër.


1. Tempi moderni (Charlie Chaplin, 1936)
2. Full Metal Jacket (Stanley Kubrick, 1987)
3. Million Dollar Baby (Clint Eastwood, 2004)
4. Quei bravi ragazzi (Martin Scorsese, 1990)
5. A qualcuno piace caldo (Billy Wilder, 1959)
6. Psyco (Alfred Hitchcock, 1960)
7. Viale del tramonto (Billy Wilder, 1950)
8. Il padrino parte II (Francis Ford Coppola, 1974)
9. La fiamma del peccato (Billy Wilder, 1944)
10. Cantando sotto la pioggia (Gene, Kelly, Stanley Donen, 1952)
11. Shining (Stanley Kubrick, 1980)
12. Manhattan (Woody Allen, 1979)
13. Prima pagina (Billy Wilder, 1974)
14. Il buio oltre la siepe (Robert Mulligan, 1962)
15. Una giornata particolare (Ettore Scola, 1977)
16. Mezzogiorno di fuoco (Fred Zinnemann, 1952)
17. Notorius (Alfred Hitcchcock, 1946)
18. I duellanti (Ridley Scott, 1977)
19. Blade Runner (Ridley Scott, 1982)
20. Rocco e i suoi fratelli (Luchino Visconti, 1960)
21. Vite vendute (Henri-Georges Clouzot, 1953)
22. Taxi Driver (Martin Scorsese, 1976)
23. Il cacciatore (Michael Cimino, 1978)
24. Frankenstein Junior (Mel Brooks, 1974)
25. I predatori dell’arca perduta (Steven Spielberg, 1981)
26. I quattrocento colpi (François Truffaut, 1959)
27. Arancia meccanica (Stanley Kubrick, 1971)
28. I diabolici (Henri-Georges Clouzot, 1954)
29. A History Of Violence (David Cronenberg, 2005)
30. Alien (Ridley Scott, 1979)
31. L’appartamento (Billy Wilder, 1960)
32. Le relazioni pericolose (Stephen Frears, 1988)
33. Apocalypse Now (Francis Ford Coppola, 1979)
34. La vita è bella (Roberto Benigni, 1997)
35. Pulp Fiction (Quentin Tarantino, 1994)
36. Il pianista (Roman Polanski, 2002)
37. L’invasione degli ultracorpi (Don Siegel, 1956)
38. La leggenda del re pescatore (Terry Gilliam, 1991)
39. Jules e Jim (François Truffaut, 1962)
40. Carlito’s Way (Brian De Palma, 1993)
41. E.T. l’extraterrestre (Steven Spielberg, 1982)
42. Le vite degli altri (Florian Henckel von Donnersmarck, 2006)
43. Departures (Yojiro Takita, 2008)
44. L’uomo che uccise Liberty Valance (John Ford, 1962)
45. Il servo (Joseph Losey, 1963)
46. Toro scatenato (Martin Scorsese, 1980)
47. The Blues Brothers (John Landis, 1980)
48. Il sorpasso (Dino Risi, 1962)
49. Il bacio della donna ragno (Hector Babenco, 1985)
50. Urla del silenzio (Roland Joffé, 1984)

Google+ Followers